Kiboxning!

HEEEJ!

Jag är helt slut i kroppen nu alltså, har vart på kiboxning med marika och Lovisa, jag var sjukt dålig på det men men, haha. har träningsverk i hela kroppen! så jävla otränad jag är alltså! men vadfan det känns ändå skänt för då känns det som att man gjort ett bra arbete i alla fall :)

Och så ska jag till skolan i morgon klockanb TIO!? seriöst jag fattar inte vad brudarna tänkte med när dem valde den tiden!! Jag är inte glad på dom! -.-

så go an fuck your wispering eyes ni som kom på tiden okej?

Hehe men dagens ros kommer nu!


Dagens ros går till Marika och LOVISA :) haha
du fick den raring.
för att ni fick med mig upp på något så avskuvärt bra ! haha
Följer nog med på torsdag också

God natt allesammans
(Juste, har jag sagt att jag i stort sett slutat röka? ;) )

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Marika it is

Aaaah juste det var det ju xD

Och du ska med på torsdag;) blir skit kul!

2009-10-15 @ 22:28:22
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0