Monday and no school fo me

Hej hallå!

Blev ingen skola idag, var så sjukt trött och seg att jag valde att stanna hemma, vaknade när spanskan böra så jag sket i allt. bad bad i know!

I helgen var det väldans roligt i husby :) Träffade goa människor och hade det kul, haha och speciellt i badkaret ett antal ggr hahah! Jag är bra på att trösta eller hur? hahah!

Gud jag bara skrattar när jag tänker tillbaka på sista gången när jag sarre och Tim va i badrummet, hahah det var så komiskt allt egentligen. Right SarrE? XD

hihih Och ´Kebaben deckade som vanligt, haha samma visa varje gång alltså!

Här är lite bilder





Ha det bra

PEACE!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: ooh jaa! jag klarar aboslut inte av sånna filmer, men ska nog gå, jag,linnea och lovisa tycker vi ser den på bio!

2009-10-19 @ 17:26:12
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH ja fan, badkaret var gaalet ! xD <3

2009-10-23 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0