No school.

Hej hallå!

Jag sitter här hemma nu och kollar på transformers 2, den är skit bra! rekomenderar den starkt om man gillar lite udda aktion ;)

vaknade kvart över åtta idag, klädde på mig och körde  till skolan, tog närvaro och körde hem sen, så det är ett tag kvar innan jag ska till Finsta, halv ett ska vi ta bussen från stationen.

Riktigt najs vecka må jag säga, och jag kom på att det inte blir någon bowling för mig inte, har utvecklingssamtal.


Längat rejält till den 18 e då jag får pengar, ska köpa lite nya smycken och sånt =)

 
Men men ha en bra dag allesammans så uppdaterar jag senare.

miss the summer!
PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

asså va fan liv! :'( nu blev itne min dag lika bra längre :'( xD

snälla ta bort? du kan ha kul åt den för dig själv?

2009-10-14 @ 12:31:35
URL: http://elinkecibas.blogspot.com
Postat av: Marika it is

sv: höhö så jobbigt är det inte, klart värt det:P

2009-10-14 @ 17:14:02
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0