Rub a dub dub!

Hej hallå!

Jag är hemma nu, och har överlevet hela helgen!

I miss u and your wispering eye ;) (inside joke, men ni som förstår, tummen upp)

hahah Role modles är hur kul som helst ju, haha satt och skratta nästan hela tiden när jag såg den i torsdags med majsan.
i fredags blev det bara mys hos maja sedan hios mig.
i går  blev de massa mys hos maja! skit mysigt men jag hade ett problem! jag fick en alergisk chock av annanasen så mina läppar blev rå svullna.

jag upptäckte inte först hur fult det såg ut fören jag satt på toan och as garvade! alla andra tyckte  nog jag var lite knäpp men när dem sedan kom in och såg så skrattade dem lika mycket. haha!

Bilderna kommer inte upp på datorn idag så ni får se bilder påt i mogron istället låter det bra?
Good. för ni har inget val!

Nåja, ska nog nörda mig på något sätt nu tror jag men vi hörs.

Ha det bra

Dagens ros går till...
Maja, Som jag har haft det jättetrevlig med hela veckan och tack för en trevlig helg!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

Tackar gumman! :)

men nu är den bra veckan över så kommer få dagens "bajskorv" eller något liknande! haha



nej ska försöka va lika bra som jag alltid är (A)

2009-10-11 @ 19:50:28
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0