Slut på första dagen. two to go.

Hej hallå!

Jag fick sluta tidigare idag från pedagogiska ledarskapen! tjoho, de va najs, slutade kvart över tre istället för tjugo i fem. men det var ju bara för att vi fick välja om vi ville arbeta där eller hemma, självklart drog jag hem!

jaa, whats new? Elin kanske kommer hit på fredagen vare va? länge sedan ju. ska väl bli kulit.
Óch som sagt, vi har en skoldag i morgon som säkerligen kommer vara för jävlig, men sedan på onsdag så blire en lektion sedan ska vi till finsta och sen är det inge mer skola! studiedag+ distans = UNDERBART!

och nu är bilderna uppladdade så njut!

hah.

Hahaha
alltså jag ´skrattade så mycket när jag såg det! HAHA!


vackeeeert med svullna läppar inte sant? XD HAHA!


Och dagens ros går faktiskt till..
Låten Lips Like Morphine av Kill Hannah.
Låten är så gudomligt bra, jag vet inte varför men jag är kär i den,
kan inte sluta lyssna på deras album och nej, fyfan.
Dom är värd dagens ros!

Ha det bra

PEACE!♥


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha wtf liv XD vad är det där för bilder? xD



aa jag kmr på fredan om jag mår bättre o inte har supermassor läxor ;P <333

2009-10-12 @ 19:40:54
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0