This is not me? I´m not like this?

Det finns en depprision inom mig som ingen vet om, ingen ska få veta heller, för jag ska vara stark? var det inte så jag sa. jo, det var ju det.
Jag är bäst på det jag gör, riktigt jävla bra må jag säga, det är så lätt, för jag har lärt mig hur jag ska göra och jag går själv på det, det är så övertygande att jag inte själv märker felen. jag märker inte mitt egna psykiskt dåliga inre.  jag måste lära mig, försöka och försöka sluta, försöka att släppa taget, försöka vara sårbar, försöka att låta er se...

Vem försöker jag lura, that aint gonna happend.. För det går ju inte, jag vet inte själv hur jag ska göra.

Precis som jag sa till dig den där kvällen, jag vet inte hur jag ska göra. jag vet inte HUR MAN GÖR..
Jag sa att jag skulle vara stark, du sa släpp loss, låt allt komma, det gick knappt men du sa en bra sak och det ska jag försöka med, försöka att testa, försöka.. verkligen försöka.

Tack.


Is there a broken girl behinde that smile?


Kommentarer
Postat av: elin

gumman jag har många gånger frågat hur du egentligen mår, att det inte verkar helt okej.. som jag sa igår så har jag en hel del erfarenheter om det där. som sagt jag är ju "emo-barnet" själv xD



nej men serriöst om du verkligen mår dåligt, prata med någon. annars kommer det bara ligga och gro i dig tills du mår så dåligt att du inte vet var du ska ta vägen. visst jag pratar fortfarande inte ut om problem direkt, men på något sätt har jag lyckats börja vända på allt på något sätt.



A det här kan ju bli hur lång som hellst, men jag vill att du ska veta att jag ALLTID finns här för dig, vad det än är. Om du vill prata eller bara vara, vad som helst



älskar dig <33

2009-10-21 @ 12:30:05
URL: http://elikecibas.blogspot.com
Postat av: maja

Asså det enda jag kan säga är att när du är redo att "släppa loss" så är jag här för att lyssna, de är jag alltid, och hur många gånger har inte jag bölat fram dig om hur jag mår?

Jag lovar att börjar du prata om det kommer det att välla över, när du väl börjar kommer allt ut tillslut, och sen känns det mycket bättre. :) puss på dig gums!

2009-10-22 @ 15:27:31
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: sarre

älskling jag finns <3

2009-10-24 @ 10:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0