utelåst!

hej hallå!!

ja, det r sant, jag blev utelåst hemifrån efter skolan för att mamma och anton hade¨åkt till stan och jag hade inga nycklar, så jävla typiskt.
det roliga var att jag faktiskt kände på mig att jag skulle bli det ! helt skumt, men jag tänkte i morse att jag säkerligen skulle bli det och så blir jag det !!

nåja, jag cycklade till maja i  alla fall och nu står vi och lagar mat, kyckligfilé och potatisklyftor MUMMA!!
nej nu ska jag hjälpa till lite höhö.

vi hörs när jag är hemma igen

hahahah skulle bli blond och bli av med mitt svarta hår, bara botten som blev ORANGE haha
failaste färgningen ever xD

"KISS(bandet) WANNABE!"

PEACE!

MAJA IS THE SHIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0