Vacker dag!

God morgon !

Idag är det lördag, underbart va? =) jag tycker i alla fall det.
ikväll så ska jag till maja och ha det mys med Lovisa, marika, zäta, linnea, teresia. Det ska bli riktigt kul, vio hade tänkt se drag me to hell! längtar, och kommer defenitivt skita på mig alltså! var så länge sedan jag såg den filmen och jag minns inte allt..

hmm..

Jag är trött på 18 + are.-.- eller ja, i alla fall en del av dem, så jäkla drygt,. dem vet hur det är att vara sjutton, vilket helvete det är tills man är 18 då man FÅR göra vad fan man vill och FÅR köpa cigg, men kan dem inte ha liiiiite förståelse för en som verkligen behöver men inte kan köpa? nej inte ett dugg bryr dem sig längre.

Fuck off.

 Nåja, nu ska jag inte sitta och vara hatisk mot folk, för jag tycker ju egentligen om dem :)

Och ni bara måste lyssna på denna låten är det uppfattat!?
                      
  Låten är helt gudomlig!

      Ha det bra nu

I want a girl with lips like morphine!
      PEACE!
     ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0