Zoom in to me.

Hej hallå!

nu är jag tillbaka igen har inte bloggat på evigheter känns det som haha.

I tisdags så hade zlatana ett mysigt litet födelsedags kalas hos sig, vi bakade pizza och käkade kladdkaka. var dock för mätt efter pizzan att det slutade med att jag kladdade med kladdkakan XD  höhö !

Jag mår prima men ändå skit, skit för att jag har mensverk? hallå liksom sen när började jag ha mensverk som faktiskt höll i sig ett långt tag! jobbigt läge, dessutom hade j ag ju mensen för sisådär tio dagar sedan -.-

nåja, shit happens! jag ska förmodligen till Tumbilumba på Tisdag, skönt får då får jag stjuss av mamma också! så juvligt!
hihih

Nåja dagens ros kommer nu!


Och dagens ros går till....
ZLATANA!
som inte fick någon i  tisdags på sin b-day.
Grattis i efterskott sötaste ett år sen smäller det aight?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha så allt jag hade behövt göra för att få dagens ros var och fylla år;)

höhö om ett år babe :D DÅ SMÄLLER DE SOM FAN!! XD

2009-10-22 @ 17:23:34
Postat av: elin

juste, det kmr typ bli bagarmossen på tisdag ;) sedan åker vi till oss o så kanske några kmr hit sen på kvällen/natten XD får se hur det blir.. men bagis lär bli av ;)

2009-10-22 @ 19:22:27
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/
Postat av: Alvedon

Hej, jag heter alvedon, kommer du ihåg låten "Vid tandvärk eller mensvärk lindrar du min smärta" ...eller så va de Ipren...aja samma sak!

2009-10-23 @ 16:49:50
URL: http://alvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0