Automatic

Hej hallå!

Gissa vad jag gör? ;)
Jo sitter och lyssnar på automatic på SPOTIFY! MAJA IT´s HERE!!!!!
najs va ? ;D haha.
ÅHH HUMONID finns också där nu! fan det kan ju inte bli bättre!
längtar som en dåre till albumet dock :)

Alltså, vilken pinsam dag -.- kommer hem och blir i storet sett utskälld och jag, anton står och gapskriker på varandra och så är Lovisa här.. (a) hahah sjukt vad arg jag var där alltså!
 
men men jag har städat hela kvällen och kollat andra avenyn, haha i just love greger XD HAHA!

Någon sa att jag förändrats en del?
HAHA jag märker "INGEN" skillnad alls XD
hahaha ironi, fyfan.
jag hade nätstrumbyxor, rosa skosnören, rosa tröja, lila kjol.
whata fuck was going through my mind?
hahah hahahahaha!
men jag gillar min ny tillbaka pimpade converse, vitt är bra!
PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

HAAAALLELUJAH!!! :D

2009-09-24 @ 10:38:27
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0