Back to school.

Hej hallå!

Helgerna går alldelens för fort, tycker ni inte? man hinner ju knappt sova något så börjar skolan igen, kanske är det för att man har vart van vid att ha "långhelg" heftersom vi haft distansen på måndagar men ändå.

Jusst nu så är jag inte i skolan fast jag borde vara det, men det är för att vi har matteprov i kap ett som jag ine fattar ett skit av! hur jobbigt som helst alltså! :/
ska nog testa mig på denna matten men annars om jag verkligen inte klarar det får jag väl gå "särmatte" som anton säger.

så, vad hände för roligt i helgen för er då?

Själv satt man hemma hela fredagen och bara chillade, det var skönt! på lördagen gjorde jag likadant till kvällen, satt och kolla på massa filmer, sedan blev de utgång till maja där man också bara pratade ller kollae på teve.
men det var mys :)
Söndagen dåra fick jag någon fix flux idé och vaknade upp, gick ut till mamma i vardagsrummet och sa att vi skulle käka tacos, sisådär klockan åtta på kvällen var middagen klar och mi famillia satt och högg in på den goda maten.
Länge sedan vi käkade tillsammans faktiskt.

Nåja, ska snart börja dra mig till skolan men vi hörs efter ;)
Hat bra




Bild från nyår.
Är det bara jag eller ser maja ut lite som killen i målningen "skriet?"
HAAH!


PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

cp unge, både du OCH människan till vänster! -.-

2009-09-14 @ 17:17:48
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag heter också Liv!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0