Because that makes me crazy !

Hej HALLÅ!

Glöm allt ont jag sagt om th nu de senaste året `? månaderna.
Dom är bra och jag har äntligen börjat inse det nu.. IGEN..
Det tog banne mig ett tag innan jag slutade lyssna på dom och nu har jag väl vart ifrån deras musik i några månader,men som sagt nu när Automatisch släpptes så säger jag bara DEAR LORD VAD BRA DOM ÄR!!

hihi jag menar det verkligen, låten är så annorlunda och chic XD HAHAH asså Ball helt enkelt.
nä fyfan nu svamlar jag om mitt jävla Th igen. hatar att jag gör det faktiskt -.- men nu har jag iaf en till som kan dela mitt intresse med dom LITE granna iaf. inte ens i närheten av så mkt som jag va förutom dock men de duger.
haha.

Nej klockan är tjugo i elva på kvällen nu och jag ska ut och röka en snabbis sen blir det sängen.

I´ll dream a little dream of you =)
?? säger man så?
haha What eva yaaal!!

God natt på er Lovers and sucker!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0