Big thanks to

Daniela!

Tack så himla mycket för en ny fixad design på bloggen ^^ det blev jättebra!

Idag är det lördag också, min dag har varit bäst / sämst. bra för att det har varit skönt att gå i nattlinne till klockan sju på kvällen för att sedan sätta på mig en klänning jag klippt i och så för att se hur den blev.
så nu sitter jag här och lirar the sims (tagit paus) men funderar på att slagga snart, gick fan upp tjugo över tio idag! helt sjukt alltså!
Sämst för att jag inte har känt för fest, vill kröka men ändå inte. nästa helg måste jag väl görat antar jag :P haha
har gått två veckor nu utan fest förfan!

dålig uppdatering i know, men har faktiskt varit hemmafru så gott som halva dagen och sen har jag inte orkat skriva. men vi hörs i morogn

Sjukt gammal bild!
(i look like a chines girl xD)
Tack Danie :)¨

PEACE!


Kommentarer
Postat av: MUSIC at danielak's

.. bilden är ju sjukt gammal! mitt hår ser ut som.. jag vet inte vad.. -.-' :D



:D jag är sjukt nöjd hur din design blev.. :* :D det var kul att göra, hade inget bättre för mig *no-life'r*

2009-09-20 @ 01:52:40
URL: http://danielaks.blogg.se/
Postat av: Maja

Fin den blev! :D

2009-09-20 @ 13:55:17
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0