Distans.

Hola!

Idag har jag rätt packat schema, haha börjar låta som kissie. anyway.
jag ska :

Plugga.
Åka till Täby och shoppa.
Fixa naglarna hos zäta.
Plugga.
Packa
.

hahah thats it xD haha.

Morgonen har varit as jobbig, det är tekniker i vårt hus som håller på att borra och skit för att dem fixar något med bredbandet.
SKIT KUL ATT VAKNA KLOCKAN ÅTTA AV DET VA!?? fast somnade om och sov till tio ;) de va skönt det.

Nu sitter jag och har PANIK! nej men vafan man kommer inte in på farmville, fatta vilken undergång det är!
Aja, får väl fortsätta plugga med samhällskunskapen dåra.

vi hörs senare

Jag minns första dagen förra året då det börja snöa, det var efter antons födelsedag någon gång och
ett gäng hade slaggat hos Kim.
Dagen efter befann jag mig hos elin och skrek av glädje så den första snön föll.


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0