FUKING ARG!

Tja

Jag är arg som jag vet inte vad, har frågat miljader människor nu ifall dem kan köpa vodka men ingen kan tyvärr.
så jag är arg för jag har suttit och vänta på att mamma ska komma hem i tre timmar nu och hon kommer inte.
vi skulle ju till TÄBY !!!!!

GAH!
så eftersom vi inte har någon drick i morgon kommer jag elin och sara antagligen inte kröka.
jag som behöver alkohol för fan!

Jag är röksugen så jag håller på att dö och min dag är kass hittills!

HAT !


nej ingen alkohol i helgen HELLER!


Kommentarer
Postat av: sarre

FAN VAD DET ÄR SYND OM OSS! hur länge sen vare inte vi drack tillsammans?! vafan :( , ska försöka fixa imorgon, SKA lyckas också! :o men du ommer ändå va?!!!!!! <3333

2009-09-24 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0