God natt!

Hej hallå!

Jag har varit jävligt seg med att uppdatera idag känner jag, men det var så att jag och zlatana var nere på stan efter skolan och tog lite foton på affärer till engelskan i morgon och efter det käkade jag, stjussade anton och wille till gymmet och var sedan ute och öävningskörde med mamma i över en timme! 
 
Nu sitter jag här dock, bra va? ;)

fast tjaa... jag kommer bara skriva det här inlägget och sedan gå och lägga mig, måste ju få min skönhetssömn eftersom en 18 årig fransman ska en viss grupp ta hand om (A) Minb grupp XD MAHAH
fan hoppas han är snygg!
Det var typ det första jag frågade läraren på engelskan idag när hon sa att vi skulle få den äldsta.
Livan säger :
- YES! is he hot? "happy toughts" de stavas så va? (A) XD
hahah what ever.

Nåja fransmännen är i vår skola i morgon och hoppas verkligen inte jag gör bort mig på n¨got sätt nu då =) hihi och sen måste vi ju festa med dom också ! ELLER HUR?
nej nu ska jag go to sleep, bye bye bitches!

GOD NATT

When 2 becomes 1
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0