Hej jag Heter Liv.

Hej hallå allihopa!

Har ni märkt hur kallt det börjar bli ute nu? riktigt jävla kyligt må jag säga!
I morse när jag skulle cykla till skolan så var det bara åtta grader och jag höll på att frysa ihjäl!
eller okej jag ska inte överdriva jag frös mest om fingrarna.

Hehe, har hunnit diska idag också, woho för mig, brukar alltid låta disken stå åt minstonde en dag när det är min tur men inte idag int, nej jag var riktigt duktig nu faktiskt :).

Håller på att spana in mitt rum och har lagt märke till att mitt rum är lika stökigt som det var innan jag städade det i torsdags. eller okej jag ska inte överdriva igeen men de är jävligt stökigt. ANTONS FEL!
Håhååjaja vad det kan va skönt att skylla ifrån sig på en mupp ibland alltså!

Thank you it´s been another bloody monday...
Vilken låt är det stycket tagen ifrån?
vinnaren får en fet jävla kram nästa gång HAHAAHAHHAAHAHAHAH!!!!

HAHAAHH asså hahahahah jag har tråkigt och kände mig jävligt fiffig där faktiskt ;) man kanske kan bli en superbloggare om sis¨där tre fyra år med den här taktiken, haha vinnaren får en kram,  jag Gillar´t !

Hat bra
 
Long time no see.
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

SCREAM! med tokio hotel

-såklart! ;)

2009-09-15 @ 21:07:20
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: MUSIC at danielak's

.. skrev fel.. -.-' :P skicka lite bilder så fixar jag ngt.. :*

2009-09-15 @ 21:48:47
URL: http://danielaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0