Hjärtklappning!

Hej hallå!

Hehe va ett tag sedan jag skrev nu känns det som:p
har precis nördat mig på farmville och får damp! alltså, jag fick level 12 och sedan helt random brandom så fuckar det sig eller något och när jag kmr in igen så har jag 4 xp från level och det blev as segt så pallade inte fixa leveln igen! suck alltså!
Nej får logga in och fixat sen igen, och for the record JAG ÄR RIIIIK :D haha, alltså på farmville om ni int fatta det.

Såå.. Den 3 oktober är det big party i lommarn, längtar som fan, ska bli full som ett svin och ha as kul! tjohoo äntligen, har inte druckit på RÅ länge.

vad hände med spanskan? alltså jag gillare verkligen nu för tiden? i´t´s a good thing men jag är chokad, fan majs och jag jobba på som fan idag och FATTADE det vi höll på med! ett under! hahah

Ska antagligen till Tumba i helgen.
NU BLEV DU GLAD VA LOVISA? :D hah
och speciellt ni där borta måste bli ÖVERLYCKLIGA nu när ghettots skönaste brud kmr ;)
Aight?
haha lovisa och jag är getthoungar, det märktes hela vägen från matsalen till vår "rökbänk" där ute haha.

Jag svär jag pippa henne, sen jag fläx där ifrån och jag gätch härifrån JAO!

Oj oj, nu blev det ett jävla långt inlägg.
nåja saknar er bitches där borta.

Jusste angående övertexten, jag fick fan hjärtklappning när jag övningskörde ut mot vätö med mamma idag, jag hatar jävla lastbilar och bussar, dom är läskiga att passera -.-

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

På min är du fortfarand på level 11

2009-09-22 @ 19:42:43
Postat av: elin

aa fan va kul att ghettots skönaste brud kmr till sotorstan' fan va kul vi ska ha :D

synd att du inte kunde den 3:de bara :/

men på fredag blire supa som fan ;D <3

2009-09-22 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0