Hola!

Hej hallå!

Fan vad jag älskar fredagar alltså!
nu de senaste gångerna har det varit hur underbart som helst att gå upp kvart över nio, cykla ner till lommarn vid tjugo i tio och sedan paddla, dra hem så man är hemma till elva typ och sedan kunna fixa sig och chilla till klockan är tjugo över ett för att sedan dra till skolan och ha sam och sedan spanska.

Lovely! haha låter säkert inte skönt men det är det verkligen !

Så, det är fredag, vad händer ikväll?
Jo vi brudar ska Lana again ;) haha flickorna kommer väl hit vid nio ikväll och då blir det till att sitta uppe hela natten. kommer vi orka tro?
nej, det tror jag inte. haha.

Nej nu ska jag kila iväg och dö en stund, hat bra mina kära små vänner.

 

PEACE!


Kommentarer
Postat av: zäta

fan va het din nya header är :D

2009-09-19 @ 23:58:11
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0