I wont Cry a tear for u.

Hej Hallå!

Jag och boho sitter här hemma hos mig just nu och jaa. det är lite känsligt i luften?
Why do i wanna cry when she does it? Hatar att jag inte kan det.

(im okey btw //zäta)
hahah det skrev hon nyss in nu nä'r jag va nere i tvättis :P

sitter och väntar på Lovisa nu, hon ska komma och hjälpa mig med matten, det är svårt :(
sen ska vi upp på donken och käka. zäta var sugen på hamburgare hon :) vet inte om jag äter hemma eller där faktiskt.
anyway.

Jag har verkligen suttit många gånger och tänkt på att jag VERKLIGEn vill gråta, jag menar, det är ju hälsosmat att få utlopp för sina känslor men jag kan verkligen inte, jag fattar det inte! inte ens om jag tänker på pappa så kan jag ite gråta. Jag minns inte ens sist jag grät, då menar jag VERKLIGEN GRÄT. inte det som jag gör, alltså sitter framför teven och kolalr på en film som är lite känslig, då får jag rinnande tårar men de är fan inte att gråta.
Nej någon gång på fyllan får jag väl ta och böla lite dåra så kanske jag kan sluta klaga över att jag inte kan gråta. fast what am i saying? jag kmr ändå klaga övert.

Va tacksama ni som kan gråta, det är skönt och jag önska jag vore i er sitts när det gäller sånt.

Hat bra

PEACE!


Kommentarer
Postat av: agnes

Fin blogg!

2009-09-11 @ 07:43:23
URL: http://mysizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0