JAg typ.... DÖR!

HEj HALLÅ!

Vet ni vad, jag är sjukt jävla mätt och hur röksugen som helst! alltså jag håller på att dö!
Men jag är alldelens för mätt för att gå ut en stund någonstans för att röka och nu är ju mammsen hemma också så kan inte sitta på balkis och röka för hon "gillar inte att se att jag röker" även om hon inte direkt ser mig då:P HAH!

¨nåja jag får hålla ut lite. hon ska ju trotts allt köra iväg bror min och hans vänner på någon Random Brandom fest mitt ute i ingenstans?!

Joo joo.  Dagen har flytit på väldigt skönt må jag säga, har vart och övningskört också för den delen så jag är happy :)
Vem gillar inte att köra bil liksom?  DAAH! haha, DAAA som maja sa igår (ryska?) haha
förstår mig inte på de men antar att det betyder typ. ja?

I wont be home alone tonight :( it sucks! BÖL!

Ja nu är det ombytta roller, lollo mörk jag Någorlunda ljus.
HAha vi för över ett år sedan :P
PEACE!


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en riktigt bra helg :)!

2009-09-11 @ 22:24:42
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH NEJ MEN GUD VILKEN BILD :D

2009-09-12 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0