La Roux

Hej HAllå!

Sitter och lyssnar på en väldigt bra låt av La Roux!
Serriöst den kvinnan gör svängiga och konstiga låtar vilket jag gillar enormt !
De är as bra från de albumet Bulletproof. Den låten ska ni lyssna på också, gör de på spotify nu!
efter denna då :)



Skolan var jobbig, i morse funderade jag verkligen på att ta sovmorgon men jag bangade det och kilade upp,
på samhällskunskapen kommer jag inte ens ihåg vad vi gjorde? :O asså jag har minnesluckor att vi ens har haft det? har vi det? :S

Nåja det är bara morgondagen kvar sedan är det distans ! jag tycker faktiskt dagarna går väldigt snabbt nu för tiden, det är helg hela tiden men de tar dock slut snabbt som jag sa innan!

Men men nu ska jag nog plugga lite tror jag och slänga i mig en kaffe! måste bli lite piggare annars somnar jag nog och vaknar upp vid nio tiden och sitter uppe halva natten.

Hat bra lovers and suckers



I want blue eyes!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0