Livan is the shit !

HEj hallu !

I morgon händer det något stort (eller ah idag eftersom klockan e halv ett)
Jag och Lollo och Linnea(?) ska på Håkan bråkan konserten på grönan, ska bli grymt kul, äntligen ska jag få se min älskade idol på riktigt !
HAPPY HOUR FOR ME!

Efterråt kanske de blir rågsved och fest? men det får jag la se då ifall man orkar.
hihi hu.

HAr nyss kollat på scary movie med zäta, hade det mysigt. var ute och övningskörde idag också, körde rå långt (A) haha eller ja ut på landet typ dit vi bodde förut, ut mot roslagsbro men anyway, de är lång=)

Jag känner mig inte sådär as taggad att gå till skolan i morgon men nu har jag fanemej vart hemma hela veckan så i morgon gäller det ! ska dock bara på två lektioner eftersom vi måste iväg tidigare för att hinna i tid till konsan.


JAg sitter faktiskt och lyssnar på Britney spears just nu, gillar henne mycke mycke :) tänker tillbaka på femman, fy vad hemsk femman var egentligen, var värsta ELAK ju :( haha men glömmer då aldrig att man var en smutta avis på Daniela som hade vart på hennes konsert(dock kanske jag inte sa det då? minns inte :P haha ?) och sedan köpte jag skivan in the zone och stod hemma och shakade loss till musiken.

Haaha fyfan vad jag saknar gammla goda tiden ibland, man önskar ibland att man inte tappat kontakten med en del människor. hade varit roligt att va vänner med en del för att se hur deras liv har blivigt nu, dock behöver jag inte dom som jag tänker på nu för jag klarar mig jävligt bra utan dem också, har ju som sagt my new and old homes kvar som jag kan luta mig mot.

Damn vad jag har skrivigt mycket nu, fan orden tar aldrig slut, skulle kunna skriva ett helt A4 om de jag tänker på nu XD hahah har jag inte redan gjort de typ?

LOL
nåja
SUSHIMIIIIII på er


PEACE!


Kommentarer
Postat av: Lollo

VI SKA RÖJJA ! :D:D

2009-09-04 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0