Lördag = Party?

HEj hallå!

Jag sitter jusst nu och väntar på att tre saker ska bli klara.
Sedan ska jag sätte igång med maten, ska göra thaiwook med cocosmjölk och nudlar. MUMMS!

Ikväll hörde jag att vi kanske ska pallra oss till Lovisa, det blir väl fest där som vanligt dåra ;)
hehe tror inte jag kommer att dricka, dels för att jag inte har något och dels för att jag intalade mig själv om att var nykter i helgen. hoppas´det går !

Jag sitter och försöker plocka ut några bilder som jag kan skicka till Daniela och ha på min blogg men jag vette fan vilka jag vill ha asså! sjukt jävla irriterande att jag inte har några fina bilder, och heller inga bilder på mig nu när jag inte är svarthårig eller något av dem andra hårfärgerna.

gillar inte att ta bilder längre, usch blä!

Nåja får väl bli några enstaka så får jag se hur hon fixar min blogg sedan då. 

Puss på er wannabie rockers

Saknar min lilla carolina den fina!


PEACE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0