Öroninflammation?

HEj hallå!

Jag sitter här i Tumba nu i sarres rum och lyssnar på musik / tänker tillbaka på gårdagen!
Så himla underbart var det att gå på håkans konsert. FUCKING AMAZING! (stavning?)

hhihih slutade med att jag drog till rågsved och var med min kusse samt några andra släktingar och vänner.
haha hade på mig värsta Stripparskorna ! hur höga som helst, blev så jävla lång i de :D haha bilder får ni väl se senare :) hihi.

JAg tror jag börjar få öroninflammation för jag har lite smått ont i örat ibland och de rinner och har sig, är lite halvdöv också, skit jobbigt.

Gårdagen var bäst! hade skit kul med Lollo på centralen, allt som hände va MUMMA MUMMA. haha vi slösade 40 kr tsm för att gå på toa (A) . nog om det hahah.

Nåja nu ska jag väl ta och sluta mitt tal.
hat bra

PEACE!


Kommentarer
Postat av: MUSIC at danielak's

:O jag är alltid sjuk.. i skallen .. -.-' :D

askul att göra flummiga videos när man är hel flummig.. :D



skicka lite bilder och så i msn så kan jag göra en ny design till dig .. :*

2009-09-06 @ 23:06:20
URL: http://danielaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0