På En Torsdag!

Hej Hallå!!!

JAg ville bara tala om att jag är vaken och lever ;) haha chokerande va? nej men det är ju distans idag och det förvånar mig att jag vaknade vid... hmm vafan var klockan nu igen då!!!??? -.-
Aja Den var inte senare än halv elva i alla fall (a) haha.

Idag blir det till att plugga en hel del, måste ju göra allt som ska göras liksom. men det är konstigt för någonstans inom mig känns det fortfarande som om det är sommarlov, det är skit jobbigt !

Zlatana min ängel kom förbi igår och hon hade fixat cigg till mig på köpet! var hur snällt som helst ;)
så man kan väl säga att hon har räddat mig denna helg dåra.

Nu över till något helt annat, det är nämnligen så att mitt rum är RÅ stökigt (som vanligT) och jag skulle gärna vilja ta hit min städhjälp men hon är jusst nu hemma och är sjuk ! -.- suck, att mitt rum är rena rama svinstian är ju inteee mitt fel (a) haha det är ANTONS .. haha det är så det brukar låta men denna gången är det faktiskt mitt fel, i take the blame ;)

Så nu är det på tiden att städa lite också, man blir ju lite slappare när inte mor min är hemma och tjatar på en.
NEJ vi hörs senare

Hahaha ja idag blidde det denna bilden då! haha
Är jag inte en naturbegåvning när det gäller Paint?
HAH!
Dagens skämt ;)
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

SV: hahah men de är som de står på boken "En science fiction-berättelse för människor som inte gillar science fitction"

och de stämmer, hatar också aliens, men de är typ inte det. äh tycker du ska läsa den sen :)



hahaha "städhjälp" snacka om att du utnyttjar mig :( JAG SKA BÖRJA TA BETALT!!! moahaha

2009-09-10 @ 13:01:09
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0