Satans trötter

HEj hallå !

Jag har märkt att jag typ alltid börjar skriva sådär och jusst att E:t blir stort ocksp eftersom jag håller in skift när jag ska börja med H:t hahha What evah! :P

Ja ni, idag kom jag bara liiite försent till skolan dåra, men det finns en underbar förklaring som vanligt (=
Jo det var såhär att min FUCKING VÄCKARKLOCKA INTE RINGDE ! så det så, ändå vaknade jag av mig själv klockan tjugo över åtta i morse av att jag hörde syrenerna från en ambulans och sen vipps vare bara att sätta igång att fixa sig.

Väl i skolan då hade jag inte en enda lektion, kändes ju sådär LAGOM KUUUUUUUL!
från tio till halv tre vare håltimme i stort sett eftersomn vi skulle ta skolfoto. sedan på Pedagogiska ledarskapen visade det sig att man fick dra hem, tjohooo slösat hela dagen i skolan när jag kunde ha vart här hemma framför datorn liksom -.- haha! geek i know :)

Men vet ni vad, det som chokerar mig mest av allt är att MAJA, MAJA HÄGGLUND
har fått in ett fiiiiiiint öga för TOKIO HOTEL !! asså kan ni fatta det eller? :O TOKIO HOTEL OCH MAJA?????
heelt fucked up säger jag bara, till och med så att maja sa att BILL, den (engligt mig nuvarande FULA BILL) kan vara het om han bla bla lba fixar sig på ett annat sätt ;P hahah
och maja diggar låten Automatic, precis som jag faktiskt,. gillade den inteför fem öre i början but now i like it :D

Nåja, vissa människor slutar aldrig chokera en, right? kolla ba på mig XD HAHAHAH!

NEj nu är klockan halv elva och sängen kallar, god natt mina läsare.

PEACE !


Kommentarer
Postat av: Maja

Hihihi (A) du glömde skicka länken ju! du får göra de senare idag :) <3

2009-09-08 @ 10:23:43
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0