skolan !

Hola badolla!

Jag sitter nu i skolan med Linnea i ett rum, hörde nyss antons garv, det går inte att ta miste på haha!

Vi har haft pedagogisk ledarskap, det var väl helt okej lektion idag faktiskt ;)
fick sluta tjugo mintuer tidigare så det var najs! har precis vart ute och rökt. skönt! va så himla irriterad i morse då jag skulle ta cykeln till skolan men fucking kuk nyckeln fastnade och GICK AV i låset! sKIT KUUUUUUUL!

blä.
ska till zlatana i morgon eller i´dag, hon ska fixa mina naglar, they just have to be partylike on friday!
längtar som ett får. hoppas det blir roligt.
Kommer det vara killar där??!! :O
it has to be!
 
Tokel heter jag :)


brist på bilder på denna dator i skolan så det fick bli denna urgamla bilden på
min tattuering som jag gjorde för snart två år sedan!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0