Skolker..

Hej hallå!

Idag var jag så trött att jag sov vidare på morgonen, så jag börjar nu inte fören halv två !
Skönt, då är det bara engelska med fransmännen som är på besök och sedan matte.

Ny duschad, ååhhh det är så skönt med duschar ;) HAHAH! only i know what i mean ♥

Igår färgade jag mina ögonfransar svarta. resultatet blev väl sådär? jag tycker inte det är så himla stor skillnad dåra. Sedan funtar jag på att färga håret brunt. Har märkt att man får fylligare hår när det är brunt faktiskt, så det ska jag väl sattsa på. det får väl bli blondt till sommaren då ;)

nej måste fixa mig nu, börjar ju om tre timmar ;D haha!


Dock ljusare brunt och inte mörkt.
eller vill jag ha röd hårfärg? fan nu blev jag tveksam igen!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Zlatana

HAhah asså älskling du är så himla vacker, jag bryr mig inte om att du skolkar ibland :) du är bäst helt enkelt

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-16 @ 19:00:56
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0