Snacka om besvikelse


Inte nog med att det antagligen inte blir någon dricka i morgon så blev det heller ingen Täby.

Mamma kom hem kvart över fyra och kommer med sin jävla kommentar som verklgen knäckte mig, jag sprack.
hade verkligen sett fram emot att åka dit och shoppa för en gångs skull.
men självklart skulle det gå åt helvete det med!

jag är så  besviken, så arg, så jävla känslomässig att det tar kol på mig.
Att jag LIV SILVENNOINEN har suttit (sitter fortfarande) och gråter för en sådan liten jävla grej är patetiskt!
jag antar att mensen är påväg. nej fy vad jag känner mig depprimerad.

allt bara kommer upp på en gång liksom.
vill cutt cutta mig själv så jag slipper va så patetisk.



ha en bra torsdag resten av er!


Kommentarer
Postat av: M

Liv, du är inte patetisk för det, jag började lipa förut för jag va arg på att de va äcklig mat och jag va hungrig + mens då..det kan man kalla patetiskt hahaha, men ändå :p

Inte patetisk :)

2009-09-24 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0