Söndagsmorgon

God morgon allesammans!

eller ja, morgon och morgon klockan är tjugo över tolv men jag vaknade upp rätt nydligen så det är morgon för moi.

Idag lär det ju bli till att plugga rätt mycket matte med tanke på att vi har prov i kapittel ett i morgon-.- skit kul !
Sen är det ju söndag och jag kom med förslaget till mammi att vi ska käka Tacos ikväll^^
Hon är ju trotts allt hemma och har vart det hela helgen faktiskt :O förvånande visst?

Nåja. Igår blev det inte fest i alla fall, det var mer chill/filmkväll faktiskt bara att alla hade klätt upp sig ?
hehe vi hade det i alla fall roligt efter tolvslaget då ett gäng inklusive mig, satte oss i teve rummet och kollade på PORR :D we love porr dont we? ;)

haha sedan gick jag hem där vid halv två tiden och mötte på två fulla ggrabbar som tiggde cigg, NO I SAID vill inte hjälpa dem in i döden (a) säger vi hahaha bullshit jag vill bara vara ego och inte ge ut ((=


Det var dock inte tecknad porr.

Hat bra
PEACE!


Kommentarer
Postat av: zäta

hahahaha skön du e livan ;D love you

2009-09-13 @ 13:46:29
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0