There´s no real love in you.

HEj Hallå!

Jag har precuis kommit hem, det var nämnligen så att jag och mamma drog och handlade vid sex tiden men  jag övningskörde också satt vi kom inte hem fören nu. har vart ända ut till väsby och övningskört, det var riktigt kul :)

Jusst nu är jag SKIT irriterad på anton som aldrig kan fixa någonting efter sig själv, hela klägenheten var ett enda bombnedsslag när jag kom hem i söndags och nu först har han diskat. jag ber honom dammsuga efter sig och sina vänner, nej då ska det bli ett jävla tjaffs om det också! ÅH BLIR SÅ IRRITERAD AV ATT VARA HÄR MED HONOM IBLAND!

Det är ju så att mamma i stort sett har lämnat över lägenheten till oss, hon "bor" typ hos stefan, det enda hon gör är handlar mat åt oss, betalar räkningar och är hemma någon gång i bland. visst det är skönt att slippa henne och ta lite mer ansvar men vafan det går inte när ANTON är här -.-

nåja nu ska kutta mig själv och sitta framför teven.

hat bra
PEACE !


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dg!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 14:08:38
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0