This afternoon

Hej hallå!

Sitter och lyssnar på Nicelback. Gillar deras nya album grymt mycket. Dark House.
Har precis lirat klart the sims, pallar inte sitta mer, var tvungen att gå in på farmville och rensa mina grönsaker för annars skulle de väl ruttna :P hehhe är lite beroende av det spelet (A)

Så, idag, vad händer?
Ska nog ut och övningsköra med mor och så funtar jag på att plugga lite faktiskt, det behövs nog.

Börjar bli rätt störd på att mamma är hemma :P haha endast av anledningen till att hon tvingar ut mig utanför huset när jag ska röka, får inte va på balkongen för att hon tycker att det luktar så mkt -.-
men men sitter ändå där när hon åker iväg någon snabbis eller så.
men snart får hon allt ta och försvinna ett tag igen. LOVEEEE BEING HOME ALONE!!! okej inte när anton beter sig som ett ärsle men men what to do?

Ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0