Träningsverk?

God Morgon Allihopa!

Den va ny va? ;)

Jag har typ nyss vaknat, har sovit i elva timmar ungefär och känner mig hur utvilad och pigg som helst !
jätteskönt må jag säga :)

Så, idag är det lördag. undra vad som händer då faktiskt, kanske fest? orkar jag med det idag då? skulle faktiskt behöva en helg utan alkohol. Fan snart är man väl alkolist :P
Nej fyfan jag hör av mig mer senare under dagen, jag måste verkligen käka frulle nu för jag är hungrig ! =)

Hare Bra alla bakis människor ?

Vi känns ändå helt uppdelade...
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

har du också träningsvärk? jag har det iaf i ryggen typ, vid axlarna...sen paddlingen asså

2009-09-12 @ 12:22:14
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0