Uppe före Tuppen!

God morgon!

Idag är det helt sjukt, jag vaknade klockan nio, kanske på grund av min dröm?
Jag har verkligen drömt konstigt nu den senaste tiden, idag var jag mördare helt plöttsligt efter att ha vart med Lovisa, michis och andra människor men kommer speciellt ihåg lovisa och michis, sen vare en annan också, som är lik lovisa... hmm... Vem fan var det?!  aja. någon var det i alla fall.

Vi åkte tunnelbana till alvik tror jag det var? sedan hoppade jag av vid något random place, där körde någon helt fucked upp på en väg och sedan stannade någon polis dom. jag satt vid ett bussbås som såg helt freakat ut, där kom det sedan en kille några år yngre än mig och hans mamma typ. han bad mig försvinna där ifrån men jag vägrade, då spottade han på mig TVÅ GÅNGER. jag blev rasande, gjorde det samma och började slå ner honom, verkligen misshandla stackaren.
Men han var elak! sedan mot slutet hälde jag bensin över dom och tände på. då helt plöttsligt var det som en liten stuga eller något för jag kunde stänga en dörr?
nåja de fanskapen fick brinna där inne i alla fall, det kändes skönt att dem skulle dö.

I´m not losing my mind (= just dreaming some fucked up dreams.

som igår, då föll en kille från världens höjd, rakt ner på kanten av en segelbåt(som var enorm för den delen) och ner i vattnet och han klarade sig. Det var ett bröllop på båten eller något då.

Mina drömmar har sammankopplingar med saker som pratats eller skett samma dag.

Mamma och jag har pratat om en bröllop hon var på och sett bilder och igår satte jag eld på min egna tröjja, så det måste vara där ifrån jag drömt sådant.

Aja, idag ska jag få besök så jag kasnke ska rensa undan lite.

Vi hörs

Hehe jag är lite ´konstnärlig today ;)
PEACE!


Kommentarer
Postat av: DR.DUKTIG

det kan bero på att hjärnan fortfarande jobbar när du sover och kan ta upp saker du sett/hört ;) så där har du svar på det!

2009-09-18 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0