Why do they keep making me happy? :)

Hej Hallå !

Alla goa och glada läsare, det är så att jag typ nyss vaknat upp ur min skönhetssömn som jag tog efter skolan. slutar med att Atnon tvingar mig upp ur sängen för att säga till zäta att jag inte orekar prata i telefonen. haha var sjukt trött där, men nu sisådär en tjugo minuter senare kunde jag faktiskt inte må bättre ! :D

Det kanske beror på att jag lyssnar på Th jusst nu också ;) lite roligt sådär va att jusst nu när den nya skivan är på¨väg som jg har satt igång igen, hehe.

Idag vaknade jag upp i tid till skolan också för den delen, ingen sovmorgon hör inte, kändes bra gjort av mig (=
I morgon är det distans HALELUJAH! och jag bara älskar att få kunna sova ut lite granna :) hihihi.

Mammsingen var hemma idag och lagade middag, det va MUMMS! har inte käkat hennes hemlagade mat på evigheter haha. har alltid själv stått och gjort middag nu för tiden eller skitit it.
Nej så det var trevligt, jusst nu ska jag väl ta och tjecka fejjan lite "fb" och se vad jag missat.

Ses Bitches

Hahaha fanns det något roligare att titta på sisådär halv fem på morgonen? HAHAHA!
Fyfan vad den är fail men oj så rolig den va att läsa sen. över två år sedan jag gjorde denna dåra. haha!
Medverkare: ELIN KECIBAS
PEACE !


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha ja den där minns man ju xD o den andra du gjorde med mig o tom xD

2009-09-09 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0