Glad Påsk! :D

Hej hallå allesammans!

Gårdagen var riktigt trevlig må jag säga! massa gott käk är aldrig fel right ? ^^
rökte sjukt jävla mkt igår också, är helt halsig i halsen nu xP som maja sa "visst var det mat med kinamat?" haha!
nåja vi kom väl hem vid sisådär kvart över tio, halv elva och maja tyckte jag skulle komma till Twin Club och festa med dom men som sagt NO PARTY FO ME THIS WEEKEND! ^^ 

idag ska jag till maja och slagga där, det ska bli trevligt trevligt hehe och de känns även skönt att jag inte behöver vara hemma HELT SJÄLV med mommo ikväll för mamma ska tydligen och dansa, Anton ska till Elina så det var bra att vi planerade denna övernattning innan jag visste något hahaha :D

Jag har gått och klagat för Elin och Sara att jag aldrig får nå påskägg längre men vet ni vad! i år fick jag hela TRE stycken! TRE! det är fan inte illa va? ;D godis i alla tre och min lingonvecka är nog på G så all choklad blir uppätet först! mumms så gott ^^.

Joojaa juste, skulle bara berätta också FYI att jag hatar gammla gubbar som stöter på en höhö. igår var det någon snubbe som satt och stötte på min Kusin Jims flickvän och råglodde på henne, och en annan snubbe, Lasse satt och stirrade på mig och satt och berättade att han älskar min näsa och vill kyssa den`?? wtf liksom haha!

Aja så blir det när alkoholen slår in, då blir alla flummiga och konstiga.

istället för ha en bra dag får det bli

GLAD PÅSK !


Det var bara det första jag tog foto på :P

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0