Hatar aprilmånad!

God morgon.

Kan ni tänka er att jag steg upp halv nio i morgon, läste ett meddelande som absolut inte var väntat av M och sedan messade jag lite med och somnade om :P haha vaknade där vid tio i tio istället. skönt det med. dock somna jag vid elva igår skulle jag tro men gick och la mig klockan nio och kollade på Summerland.

Imorse vaknar jag och ser.... SNÖ täcka hela jävla norrtälje ooch det fortsätter snöa dessutom.
en av anledningarna till att jag hatar april månad så sjukt jävla mycket. man får så otroliga förhoppningar att sommaren snart är här när det är så många plus grader och SOL men nej sen dagen efter kan de vara helt tvärtom. snöa och vara ett för jävligt väder! ARG! jävla lurmånad är vad det är.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, hoppas på att jag orkar pallra mig upp och gymma för nu var det evigheter sen sist. gjorde det i Lördags innan Lovisas 18års fest and it feels like a long time ago.

slänger nog in nå till inlägg under dagen

Ha det bra

Summer will never come...

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0