i have to edmit..

that it realy sucks to not have somthing to do and the computer is boring -.-. i have realized that i never are online in Msn any more :S weird. anyway.

jojaa jag har faktiskt kommit mig upp till gymmet idag TJOHOO fira stort på det med en flaska cirtonvatten. mumms!

haha fick med mig upp Anton också och Jennifer.

har haft en sjukt jävla tråkig dag btw. vaknade i morse av min fantastiska dröm om Tokio Hotel och jag var galen ute på vägarna med min CYKEL. alltså fatta att det var sommar och jag cyklade som aldrig förr på bilvägarna hahah. sen va en clown med på tokio hotelkonserten också och jag var inte rädd för den vilket är skumt. hahah.

och jag bestämde mig igår när jag la mig att jag skulle få med mamma ut på en promenad i solvädret men icke sa nicke det var snökaos! KUL! -.-'

så det är nog därför jag haft så tråkigt också. inga vänner här, och bara en massa tråååk.

Fick till och med gjort en historia läxa så nu slipper jag tänka på den också (Y) tummen upp på det!

jaa ni kan ju bara fatta vad tråkigt jag har med tanke på att jag uppdaterat bloggen cirka fyra jävla gånger idag. men jag måste medge att det faktiskt var kul att göra det ^^ hehe kanske ska börja skriva oftare.

Nä nu blir det Purcy Jackson, kampen om åskviggen filmen sen sova.

HA det bra

I think i´m losing my mind.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0