Långfredag!

SHOOOO BREEEEEE!!!!!

höhö (A) har faktiskt legat igåkväll och läst Ett öga rött så sjukt irriterande att läsa en bok så som en blatte pratar för man förstår ju knappt vad personen säger och nu ska man LÄSA det istället! -.-'
men det går bra faktiskt, tycker de är lite smått kul bara heheh.

Så whats up for today? jo jag ska åka till hagsätra på "Julmiddag" med släkten :P ska bli myspys tycker jag, satt och snackade med anna panna i evigheter igår och kom fram till att hon saknar mig varje sekund av varje minut av varje timme varenda dag ! (a) det är inte illa va? att en människa kan sakna en mycket :P hhhhhihihi.

Resten av lovet kommer bli mycket off tid för mig själv skulle jag tro, måste ägna mig mycket åt läxor fast ni vet ju hur jag är, skolan + Liv= buuuu.
vet i alla fall att på torsdag åker jag iväg till Hässelby för att träffa mina kära vänner som har flyttat hemifrån redan, bara sexton och arton år gammla... ack ack jag skulle inte klara det :P
Det blir väl inflyttningsfest på fredagen också så de är naajs ^^

Skulle bara meddela att det inte blir nå dricka för mig i helgen, har bestämt att jag behöver one weekend off!

HA DET BRA

Biatch be  craaaaazyyyy!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0