Söndag -.-'

Hola badolla!

Jag förstår inte varför jag haft svårt att sova de två senaste dagarna för. skit jobbigt alltså! inatt låg jag i stort sätt och halvsov under hela natten, märkte minsta lilla rörelse som försegick utanför majas rum osv. 
kan det vara för att jag inte tränat något på en hel vecka och kroppen inte är utmattad av arbete? nä jag vet faktiskt inte. kanske fått i mig för mycket sötsaker nu under påskhelgens gång.

'Annars då, jo jag sov hos maja igår kväll, det var mysigt och sen på morgonen begav vi oss till zlatana och hade mysigt där med, såg världens tråkigaste film och svullade nötter :P gott! har inte kommit ifrån allt detta onyttigt ännu men jag får väl bättra mig!

idag hade jag planerat att gymma men till min förvåning stänger det kliockan nio så jag orkar inte gå upp dit faktiskt. lite synd men har fått hyffsad motion idag i alla fall, mer än vad jag får om jag bara sitter hemma liksom.

Nä nu ska jag försöka mig på läxor tror jag, det måste ju göras det också.

Ha det bra

helt naturlig en fredag natt och sömnlös.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0