Sthlm tonight! ;D

Jag och MArika bestämde oss lite slumpmässigt för att dra in till stockholm ikväll och kolla på bio.

Det blir Draktränaren i 3D. härrligt vill verkligen se den :D höhö.

annars då. joo jag funtar på att gymma men vet inte om jag hinner, känner mig lite smått stressad trotts att det är evigheter innan vi ska åka in :P hehehe.

men men jag få väl se vad som händer, har fortfarande träningsverk i bröstmusklierna efter måndags.

jag har haft as skumma drömmar dom senaste dagarna, fattar inte riktigt varför men senast idag drömde jag att jag satt i skolan och festade med klassen plus dom brudarna som var med från Matildas klass på föret hos maja. hahah snacka om skumt och strax efter det var jag en dykare i havet och skulle filma när sälar parade sig och jag blev typ attakerad XD HAHAHAHA SÅ JÄVLA SKUMT!

men men man får ha det ibland.

nåja

ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0