Verry mucho långt Viestejä

Hello, Hola, Hej, Terve!

jaa mina små söta fiskmåsar där hemma, jag har vart lite upptagen och faktiskt gjort något så jag har inte kunnat uppdatera tyvärr.

I onsdags då så blev jag sjuk, åkte dock ändå in till sthlm och kollade på draktränaren som var AS kul! höhö.

Torsdagen spenderade jag med att ligga hemma HELA jävla dagen med feber och annat. sov bort mycket av dagen och det blev massvis med filmer för min del, men det är så det ska vara när man är sjuk.

Fredagen då så åkte jag till Elin och Sara i Hässelby det vart riktigt lyckat där tillslut, även om jag var sjuk och mådde apa när jag kom dit så gick det över efter ett tag.
Det kom väldigt goa människor som vi festade med och kvällen slutade inte förrän klockan sju på morgonen där på lördagen, somnade i alla fall tillslut och vaknade igen senare för att den dagen spendera med pizza och vara as trött.

Sunday i went home to my casa ;) thats my story girls and hoes.
bilder kommer på bdb


hahahah snyggingarna ! ;)

ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0