-

Ett två tre...

Nu finns du inte mer, du försvann, poff, borta. Tiden var kommen och änglarna gjorde ett besök till jorden för att hämta dig- vägleda dig till en vacker plats. En plats dit mörkret aldrig når. En plats där du finner frid och glädje. En plats långt ifrån verkligheten. En plats utan
oss.


Känner för att skriva men det går aldrig bra längre, det tar liksom stopp.. Har så svårt att komma på fortsättningar på det jag redan skrivigt så jag har nog fem långa som inte är avslutade. Japp. nu vet jag vad jag ska göra i min tristhet! läsa istället för att skriva



PEACE OUT !


Kommentarer
Postat av: elin

haha jo jag är nog lite bäng :) det är charmen med mig höhö.

Ja asså det kmr säkert bli asnice efter studentetn om man lyckas få något jobb och allt rullar på bra :)

2010-12-25 @ 14:29:54
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0