½ års kalas

Hej

Kom precis på att jag och mitt hår firar ett halvår idag. det är helt sjukt vad snabbt tiden gått, minns den dagen så tydligt då jag bara skulle fixa lite slingor i håret och rätt vad det var så hade jag hela övre håret i en blon färg. snabbt samma dag bestämde jag mig för att bli blond på riktigt och färgade håret i stort sätt varje dag den veckan ända till elins födelsedagsfest och än var det inte klart.. så sjukt vad segt det går när man inte går till en frisör :P

 Idag har jag fått engelska läxan gjord i alla fall, det tog flera timmar -.-'
sen har jag börjat fundera på om jag verkligen orkar göra något i helgen, är ju egentligen
meningen att jag ska ut med folket i tumba och gå ut i stockholm men får väl se hur det blir.
har inte pratat med Gillis något om det så vet inte hur det blir än.

nej nu ska jag förmodligen fortsätta och börja jobba med religionen.

ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0