De va ett tag sen

tjollahej!!

kanske ska ta och berätta lite vad som hänt under veckan/ helgen?

I fredags så gick vi bruttor till biljardhallen igen och spelade, de gick rå dåligt för mig! :P
Lärdag morgon vare bara att stiga upp halv sju för att börja röra sig mot flygfyren o jobba sju.. de va dryyygt men ändå najs eftersom de inte var så mycket att göra :)

Därefter vart vi klara med jobbet klockan halv nio- gick hem och somnade och vaknade inte förrän halv ett igen ;P höhö..
gjorde mig redo för att börja röra mig mot tumba- kom dit, åt, fixade mig- åkte till gillis- förade- åkte till the bridge- gick där ifrån till donken- fyllekäk- sedan city korgen, tog en öl- åkte hem :P

nu ska jag fixa mig- täby centrum nästa.. kanske blir bombad! wish me luck!

 
 KOLLA VAD LITEN JAG VAR OCH FEEEETTT KORT HÅR!!! :O


Kommentarer
Postat av: elin

fett snyggt ju! :O

2010-12-15 @ 21:34:11
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/
Postat av: zäta

så där kort var det väll aldrig Xd du har ju tagit de längre lagrena bakom ryggen xD

2011-01-04 @ 20:23:10
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0