Fredag och ingen utgång

hej å hallå!


Yes helgen är äntligen här men det känns verkligen inte som om det är fredag idag!

Det var egentligen tänkt att jag skulle ut i stockholm idag för att dricka lite med några tumba vänner men så blev inte fallet, istället ska jag åka till högdalen i morgon och fira Marina som fyller 33 =) ska bli najs och kul att träffa folk från den sidan av stan också :P höhö!


Jag har fått förfrågning om nyår igår av min kusin om jag vill komma och fira hos henne, som jag sa till mina kompisar så hade jag faktiskt funderat på det så jag får se hur det blir.

Jag har tänkt på en sak, det blir nästan alltid så att jag måste variera :P precis som på valborg.
Första året firade jag i norrtälje (nu tänker jag då under en treårsperiod) andra hos min kusin Anna och tredje blev i Tumba. det är alltid så.. hehe alla kan liksom inte vara på en och samma platts oftast så jag slits mellan tre världar och måste turas om liksom.

Men men nyår är inte helt planerad ännu så jag får se hur jag gör. inte konstigt att jag i många fall har beslutsångest liksom!?

Men men, ska förmodligen spela biljard ikväll! det var ju skit kul sist i lördags när vi spelade! 
 
nä ska käka nu men ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0