Hat hat hat hat hat hat hat


Seriöst, jag blir riktigt förbannad när man ser klipp om hur kvinnor blir stenade, piskade och så vidare av shiamuslimer som enligt sin tro tkr det är okej att straffa en kvinna för att hon till exempel bärt BYXOR Asså det är helt jävla sjukt hur konstigt en del män tänker! OCH NEJ JAG DRAR INTE ALLA ÖVER EN KAMM NU utan jag menar då de folk som gör såhär! det finns bra många goda människor också. men det gäller hur pass mycket man vill rätta sig efter de muslimska reglerna och hur dem tolkas. en del tolkar dom på ett sätt och andra på ett annat.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article8318627.ab

Kollade precis på aftonbladet och det är verkligen oroväckande att se hur kvinnan behandlas! vadå att vi kvinnor verkligen anses som lägre stående människor! JAG ÄR TRÖTT PÅ DET.! män kan kasta sig i väggen och dö eller något för detta är fan inte rätt!

nu ska jag bli femenist och lesbisk

PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0