It's livan bitch!

HEj å hå!

Vad gör ni? kan tro att de flesta av er faktiskt sitter inne på spotify nu och lyssnar på musik samtidigt som ni är inne på msn också? hade jag rätt? Yes i know i had!

Nåja. jag har precis suttit och rå garvat åt hur jag skrev för några år sedan och hur jävla stor fjortis man var på bilddagboken (o ch i verkligheten) asså så jävla kul o kolla igenom bilder. nu mera använder jag knappt bdb men som Elin sa när jag sa att jag funderade på att ta bort " men varför det? det är ju hur kul som helst att kolla igenom bilderna man la upp förr och vad man gjorde då" och hon har verkligen rätt! det är super kul och en massa minnen kommer tillbaka! <3


 Men nog om det. skulle bara tala om att jag är rätt duktig!
Försov mig till någon gång mellan tjugo i elva och elva tiden i morse (Y) visst är jag duktig?
sen har jag jobbat geografi när jag kom till skolan
Lol. nej det har jag inte, jag maja och Zäta satt och kollade hur hytterna och klubbarna på galaxy ser ut :P
När jag kom hem har jag däremot varit duktig! gjorde en sallad till middag och satte sedan igång med filosofin...

DOCK
så gick det inte så bra, gjorde klart några frågor och läste lite i boken men tröttnade och började istället på svenska uppgiften som nu är klar!
skönt!

Bara jag som känner att jag har börjat skriva rå mycket på bloggen nu för tiden?
aja med det sagt säger jag adjö

HA det bra


Zäta så snygg med sitt megahuvud!

sötisar

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0