Jobb tomorrow!

Hej hallå

Jag vill försöka hålla mina rutiner som jag precis fått in nu såhär under jullovet istället för när det är skola! Det vill säga vakna tidigt på morgonen och lägga sig hyffsat tidigt också.
Har legat hela morgonen och bläddrat i massa kataloger om högskolor och olika program osv, har hittat ett intressant program faktiskt men kursen ligger antingen i eskilstuna eller västerås... Hmm... Vill gärna komma bort men ändå inte! tror inte jag är riktigt redo för att flytta och ta hand om ett hushåll helt själv och sedan plugga och kunna ha ett jobb?!?!?! usch det blir för mycket...

Höhö känner mig som en mupp som gör det här men jag håller faktiskt på att skriva en packlista som jag ska gå efter när jag packar till kryssningen om SEX DAGAR! längtar fan galet mycket till det :D

I morgon då så börjar min första dag på jobbet... jag säger bara FYFAN! ska behöva GÅ  i den här kylan från flygis till willys och sen hem! BURRR vad jag kommer frysa ihjäl.. men men, money money

skriver senare också!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

saknar mitt rum ;(

2010-12-24 @ 22:30:31
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0